en weer terug! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu en weer terug! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

en weer terug!

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

27 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is weer heel lang geleden dat we voor het laatst een stukje schreven voor deze pagina, bijna 2 jaar zelfs!
Gelukkig hebben we nu eindelijk weer een goede reden om weer eens wat te schrijven, want ja, ja... we gaan weer terug!
Niet weer voor een heel jaar dit keer, maar wel voor eventjes, lekker op vakantie. Eindelijk kunnen we de wens die we eigenlijk al hadden vanaf de dag dat we uit honduras weggingen nu echt waar maken. We gaan kijken hoe het gaat met al onze monstertjes in Honduras!
We gaan dit keer natuurlijk ook weer niet alleen naar Honduras, maar we maken er een lekkere vakantie van. Voor iedereen die het nog niet weet zal ik vertellen wat we precies gaan doen.

We vertrekken morgen (dinsdagochtend) met continental airlines naar Houston, Texas. Daar hebben we drie dagen voor we naar Honduras vliegen. We gaan dan op bezoek in Austin, de stad waar Sanja 6 jaar geleden gewoond en gewerkt heeft. Daarna vliegen we vrijdag 1 augustus naar Honduras. Hoe lang we daar blijven weten we nog niet precies, ergens tussen 4 dagen en anderhalve week waarschijnlijk. Daarna gaan we over land (en met een eventuele boot hier en daar) via Belize naar Cancun in Mexico. Vanuit cancun vliegen we dan zaterdag 16 september naar Havana, Cuba! Daar gaan we lekker rondreizen, salsa dansen en rum drinken tot 27 september. Dan vliegen we terug naar Cancun om van daar naar New York te liegen. Dan kunnen we nog even 3 daagjes toeristen in New York om ten slotte op maandag oochtend 2 october weer in amsterdam aan te komen.

Inderdaad, een hele toer, maar wel vol met leuke dingen denken wij. We kunnen niet wachten om de kinderen weer te zien en zijn heel erg benieuwd naar alle veranderingen. Het zal wel een beetje gek zijn om op bezoek te komen en niet meer iedereen te kennen en voor Sanja vooral om zich niet meer overal mee te bemoeien... Dat is ook de reden dat we het een beetje kort houden in Honduras.

Al met al zijn we maar 5 weekjes weg (ja, ik weet het, jaloerse collega's...wèl 5 weken..;) ) maar we zullen toch proberen om iedereen die het leuk vind een beetje op de hoogte te houden via de website. We vonden het vorige keer heel erg leuk, alle leuke reacties en lieve berichtjes die we van iedereen kregen!
De trouwe fans zal het misschien wel opgevallen zijn, maar de website is een beetje uitgekleed..:(
In plaats van de ongeveer 250 fotos die het beeldverhaal vormden van onze reis, staan er nu nog maar 10 op. Dit is gebeurd door een foutje met het verlengen van de fotoruimte, waardoor waarbenjij.nu alle foto's heeft gewist. We vinden het heel jammer, maar er lijkt niks aan te doen. Gelukkig hebben we zelf thuis de fotos nog wel.
We hebben nu dus ook nog maar ruimte voor 10 foto's, dus zullen jullie iets meer je eigen fantasie moeten gebruiken bij de verhalen... Ook kan het zijn dat we foto's van een vorig verhaaltje wissen om nieuwe te plaatsen, maar dat merken jullie vanzelf.

Nou lieve mensen, we gaan gauw verder met de laatste voorbereidingen...

dikke kus!

David en Sanja

• 27 Augustus 2006 - 21:48

Hallo lieve kinderen!
    Wat een verrassing weer een berichtje van jullie website te krijgen. Ook fijn dat je hebt beschreven wat de plannen zijn, want dat onthoud ik toch niet zo precies. Ik zou maar niet gaan "liegen" naar New York, want daar houden die Amerikanen niet van. Ik neem aan dat het een Freudiaanse verspreking, eh verschrijving is...!
    Ik wens jullie een hele goede reis, met veel plezier en weer veel leuke avonturen.
    Ik vertrouw er op dat jullie net zo verstandig en voorzichtig zullen zijn als bij de vorige reis!
    Dikke kus van mama

• 27 Augustus 2006 - 21:51

Daaf:

ha ha, ben ik weer de eerst die wat schrijft!

• 27 Augustus 2006 - 22:02

Hallo lieve kinderen!
    Dikke kus van mama

• 28 Augustus 2006 - 08:11

Rentia:

Toch nog gelukt om een mail te sturen, ondanks alle ellenlange to-do-lijstjes! Goede reis morgen!

• 28 Augustus 2006 - 08:26

Maaike & Marc:

Ha San en Daaf!

Leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden! We wensen jullie een hele fijne, interesante en spannende reis!
    Liefs en een dikke kus!

• 28 Augustus 2006 - 15:31

Pien:

Lieve Daaf en San,
    Wat fijn dat jullie ons weer op de hoogte gaan houden van jullie avonturen op deze ingewikkelde, spannende en ook een beetje emotionele reis.Ik wens jullie een voorspoedige reis, heeeeeeeeeeel veel plezier en geluk toe en kijk uit naar jullie berichtjes.
    Veel liefs, Pien.

• 28 Augustus 2006 - 17:45

Donders:

Veel plezier!
    :-)

Leuk dat jullie deze site weer gebruiken.
    (inderdaad jammer van de fotos..)

• 28 Augustus 2006 - 19:26

Tielke Ausems:

Goede reis en knuffel de kids. Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben er weer een maand geweest. Veel nieuws, zie site. Saludos,

Tielke

• 29 Augustus 2006 - 08:23

Lieve Daaf en San,
    Na ons telefoontje op Schiphol heb ik steeds op teletekst gekeken. Zonet zag ik dat jullie om 9.16 zijn opgestegen! Hoera!! de reis is echt begonnen. Ik denk aan jullie en wens jullie een hele goede, ontspannen en natuurlijk veilige vlucht. Eerst maar even bij slapen in de plane, want ongeveer 3uur slaap was wel erg weinig!
    Dag lieverds, enjoy!!
    Liefs, mama

• 02 September 2006 - 12:18

Laura:

Heeey San!!
    Ik heb je nog gebeld om je een fijne vakantie te wensen, maar kreeg je niet te pakken!! Dus bij deze!! Maak er iets moois van!!

Kus Lau (Picaro's)

• 05 September 2006 - 19:11

Lieve San en Daaf,

Ik heb zonet 200 foto's voor jullie besteld. Dus: doe je best en maak maar veel mooie plaatjes!
    Heel veel liefs en tot mails!
    Mama en Qinty ;-)