weer etc - Reisverslag uit El Progreso, Honduras van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu weer etc - Reisverslag uit El Progreso, Honduras van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

weer etc

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

19 Februari 2004 | Honduras, El Progreso

Hallo!

We hebben inmiddels wat tijd gehad om te acclimatiseren en dingen te zien, dus kunnen we ook wat vertellen over hoe het hier nou eigenlijk precies is. Ook hebben we bij het vorige bericht wat foto´s geplaatst. Ze zijn voornamelijk ´s nachts genomen omdat we overdag aan het werk zijn. Echte duidelijke fotó´s van het huis en de stad komen later dus nog een keertje.
komt ie:
Het meest opvallende is het weer. Sinds we aangekomen zijn heeft het hier alleen nog maar geregend zo´n beetje, iets wat vrij uitzonderlijk is voor deze tijd van het jaar schijnt. Dit betekend in Honduras een ding: MODDER!Er zijn weinig echte wegen en de meeste wegen zijn veranderd in een grote modderpoel. Iedereen zit voortdurend tot zijn knieen onder de modder, dus om uiterlijk vertoon hoeven we ons geen zorgen te maken... Op sommige plaatsen is de weg veranderd in een rivier. Dit maakt overigens weinig uit omdat je bijna niet kan spreken van wegen. Het zijn zandpaden met grote kuilen erin (foto volgt nog) die alleen begaanbaar zijn met een terreinwagen met vierwiel aandrijving. Maar goed ze zeggen dat het na morgen beter wordt en de zon weer gaat schijnen. Dan hopen we naar het strand te kunnen. Ojeee, mijn tijd is op ik moet stoppen! volgende keer meer,
kus daaf en san

• 20 Februari 2004 - 09:45

Freek:

Hele leuke foto's. Leuke hond ook. En leuk om te zien dat David ook heerlijk zichzelf is in de hangmat!!

• 20 Februari 2004 - 11:54

Anabel En Dick:

Leuk om jullie foto's te zien, en wat een lief hondje! Die zal vast goed op jullie passen. Jammer dat het zoveel regent daar, hier in Nederland is het al de hele week 20 graden warm en heel zonnig, en geen modder te bekennen... groeten uit warm amsterdam.

• 20 Februari 2004 - 21:21

Jalada:

Hoi Daaf en San,
    Leuk weer een nieuw berichtje. Ik heb het weer voorgelezen aan oma. Vindt ze erg leuk. Nog een vraagje: hoe zit het met het tijdsverschil? Is dat 7 uur vroeger of later? Je belde ma 16-02 om 17.20 Ned. tijd, toen was het bij jullie 10.20 zei je.Was dat diezelfde ochtend of waren jullie toen al een dag verder? Please enlighten me! Amir en Teresa zijn vandaag getrouwd en Reza heeft vandaag een zoontje gekregen! Liefs, mama

• 21 Februari 2004 - 13:54

Pien:

lieve daaf en sanja.
    wat spannend allemaal! Wat een indrukken! Wanneer gaan jullie met werken beginnen?We leven allemaal met jullie mee..... xxxpienp

• 21 Februari 2004 - 21:01

Herman:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Place looks nice :)
    liefs,
    H.

• 22 Februari 2004 - 19:38

Bregje:

Hee san en Daaf
    Leuk iets van jullie te horen. veel modder dus daar! Ik ben wel heel benieuwd wie annie is en hoe het werk is!
    Dikke kus Bregje