We zijn er!!! - Reisverslag uit El Progreso, Honduras van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit El Progreso, Honduras van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

16 Februari 2004 | Honduras, El Progreso

Hallo Allemaal!

We zijn in El Progreso! De vlucht ging allemaal goed, al duurde het wel erg lang. Toen we in San Pedro Sula aankwamen stonden Nicky (met wie wij in huis wonen) en George (dde oprichter van Proniño) ons al op te wachten. Hij heeft ons over een lange weg vol kuilen naar ons huis gebracht. Daar ontmoeten we Annie, een amerikaanse vrijwilligster die ook bij ons in huis woont en Fulano, onze waakhond. Ze lijken ons allebei erg aardig. We werden direct aan tafel gezet en kregen tortillas met bonen, ei en tomaat. Zij waren er al op uitgekeken maar wij vonden het erg lekker. Zeker met een koud biertje erbij was het echt ff lekker bijkomen. Het huis is best wel mooi, er is een veranda met een hangmat en een grote tuin met bomen en planten.
Na een paar biertjes en wat kletsen met de Nicky en Annie zijn we naar bed gegaan. In ons bed zit een kuil van ongeveer een meter diep waardoor we eigenlijk bovenop elkaar moesten slapen. Dat klinkt misschien gezellig, maar geloof me, met dit weer is dat niet echt een pretje! Vanochtend werden we wakker van het geluid van allerlei onbekende dieren en honden geblaf. Dat gaf wel een leuk sfeertje.
Het weer is tot nu toe vooral warm en vochtig. Toen we aankwamen regende het en we hebben nu net een paraplu gekocht. Annie laat ons een beetje van Progreso zien en straks gaan we nog naar het kantoor van Proniño. Foto´s hebben we nog ff niet, maar die komen later nog!
Iedereen bedankt voor jullie lieve reacties en we proberen snel weer wat te laten horen.

hasta luego,

San en Daaf

• 16 Februari 2004 - 18:50

Aaf:

leuk om nu al een bericht te ontvangen. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en ik wacht in spanning op de volgende verhalen. Ik had een sms=je voor je getypt en toen bleek, dat ik alleen je amsterdamse nr. had en niet de mob. duszzzz....die heb je nooit ontvangen, helaas. liefs en lots of fun anyway. Aaf

• 16 Februari 2004 - 19:02

Martin:

klinkt goed jongens,

koud bier en verder lekker warm en vochtig da's alles wat 't leven goed maakt.

groet Martin

• 16 Februari 2004 - 22:01

Anabel En Dick:

gelukkig zijn jullie goed aangekomen, veel plezier met het hondje, voor tips kan je bij ons terecht natuurlijk. groeten en veel succes! ;-)

• 16 Februari 2004 - 22:49

Nirava:

Fijn dat alles goed is gegaan!
    Leuk dat jullie zo snel al wat laten horen!
    Geniet ervan & veel plezier! liefs

• 16 Februari 2004 - 23:21

Jalada:

Leuk jullie verhaaltje nu al te lezen. Fijn ook dat je me zo snel belde. Ik zal morgen oma en Pien even bellen. Had vanavond geen tijd,vergadering in Hilversum. Ben net thuis. Er was nog een aardig sms-je van Rentia en Bas gekomen op je telefoon. Sterkte met het bed en de vochtigheid. Veel liefs en plezier met alles! Mama

• 17 Februari 2004 - 17:54

Inekewiersma@hotmail.com:

Wat geweldig dat jullie erzijn,ik ben voorzitter van H.C.ons project voor de kinderen van las flores en la montagna,wij komen in augustus weer naar ze toe,ik vind het prachtig en wil graag op de hoogte blijven,groetjes en succes,Ineke.

• 17 Februari 2004 - 19:53

Rentia:

Hé, je hebt je mobiel niet mee! Hoe moet ik je nu sms-en???
    Enne... ik had nog wel een paraplu over gehad! ;-)

• 18 Februari 2004 - 14:07

Pien:

Wat een leuke brief! Smaakt naar meer....
    Liefs,
    Pien

• 18 Februari 2004 - 14:51

Freek:

WAUW! Jullie zijn goed gearriveerd. Het feest kan voor jullie nu dus echt beginnen!! En Martin: Niet alles wat warm en vochtig is, is prettig - ik had gisteren een lekke douche, vandaar!!! Groetjes, FREEK

• 19 Februari 2004 - 19:36

Marieke:

Hoi,
    Leuk om te lezen hoe jullie eerste dagen zijn verlopen. Ben erg benieuwd hoe jullie werk straks zal gaan bevallen en wat jullie verder gaan meemaken, dus ik kijk binnenkort wel weer eens.
    Heel veel plezier en succes!
    Marieke

• 20 Februari 2004 - 02:55

Daaf.:

ik hoop maar dat er snel meer foto´s komen!

• 22 Februari 2004 - 19:54

Bregje:

Sorry ik heb nu dus het verhaal pas ontdekt waar de uitleg over annie instaat! haha.Doos! Nou goed maar ik ben nog wel heel benieuwd naar het werk en de kinderen enzo!
    kus!