Afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

04 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal!

Ja, het zit er nu echt aan te komen! Nog iets meer dan een week en dan gaan we echt weg. Deze laatste dagen zijn we druk bezig met het regelen van de laatste dingen, ons zorgen maken over hoe het allemaal zal worden en helaas ook al heel veel afscheid nemen...
Voor iedereen die het nog niet wist nog even alles duidelijk op een rijtje:
We gaan weg voor ongeveer een half jaar. We gaan eerst 4 maanden naar El Progreso in Honduras om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor Proniño. Proniño is een organisatie die straatkinderen opvangt en rehabiliteerd. Voor meer informatie, zie ook: www.homelesschild.org. Na ongeveer 4 maanden vertrekken we daar en hebben we nog ongeveer 2 maanden om naar Mexico city te reizen. We zijn niet heel erg aan deze tijdslimiet gebonden, met name ons geld zal bepalen hoe lang we exact weg blijven.
We vertrekken zondag ochtend om 08.35 uur met Iberia naar Madrid. Vandaar zullen we verder vliegen naar San Pedro Sula, Honduras met een tankstop in Miami, USA.
Vrijdag 13 februari zal onze laatste dag in Amsterdam zijn. We gaan dan 's avonds gezellig naar het kalfje om afscheid te nemen van iedereen en nog een laatste keer goed dronken te worden in Nederland! Iedereen die zin heeft om te komen wordt van harte tegemoet gezien.
De volgende dag, zaterdag 14 februari (jawel, valentijnsdag) gaan we verhuizen. Dat wil zeggen dat we onze persoonlijke spullen in dozen gaan stoppen en ons huisje bewoonbaar zullen maken voor Coen, die er zo lang op zal passen. Na het verhuizen blijven we in Haarlem waar we zullen proberen het rustig aan te doen, maar waar we vast en zeker ook nog 's avonds een borreltje zullen drinken.
Tot die tijd resten ons nog een aantal laatste dagen: zaterdag 7 februari zullen david en ik voor het allerlaatst werken in 't Kalfje! Uiteraard is iedereen welkom om deze memorabele avond op te komen luisteren...
David is vanaf dan lekker vrij en kan beginnen met inpakken, maar Sanja werkt nog tot en met dinsdag 10 februari in Jor en Daantje (kinderdagverblijf), waarneer zij afscheid zal nemen van alle kleine dreumessen.
Zo dat zijn voorlopig alle belangrijkste dingen. We vinden het erg leuk om iedereen nog even te zien en te spreken, dus aarzel niet om tebellen of ff langs te komen.

• 05 Februari 2004 - 09:28

Jalada:

Wat een fantastische website! Ik ben helemaal verrast en blij hiermee! Geweldig en leuk om zo contact te kunnen houden!Wie heeft dit gemaakt? Veel liefs en veel plezier met alle laatste voorbereidingen en afscheidsfeestjes (en traantjes?) Mama

• 05 Februari 2004 - 13:29

Jacq:

spannend! we kunnen de 14-e helaas niet komen. errug jammer! heel veel plezier met alles.xxx j

• 05 Februari 2004 - 18:34

Eva M.:

Hoi Sanja en David,
    Nog veel succes met de laatste voorbereidingen. Leuk idee deze website. Ik heb me in elk geval al opgegeven voor jullie mailinglist.
    E-mailen kan gewoon naar het hotmailadres van Sanja?
    groeten van Eva

• 07 Februari 2004 - 16:00

Jan Bron:

Ik heb geen idee hoe jullie bericht op mijn e-mailadres is gekomen, maar ik heb toch maar even op jullie site gekeken. Ik wens jullie in ieder geval een prachtige reis toe en wens je veel succes tijdens het vrijwilligerswerk. Als jullie het geen probleem vinden, neem ik graag af en toe een kijkje op jullie site, want ik ben nu eigenlijk wel geïnteresseerd in julie ervaringen.

groeten,

Jan & Anke Bron

• 07 Februari 2004 - 18:22

Hennie En Leo:

Hoi Sanja,
    Wat leuk dat jullie die reis gaan maken. We wensen jullie een goeie reis en een goed verblijf daar. Liefs, Hennie en Leo, Lobith

• 10 Februari 2004 - 20:59

Rentia:

We wachten op jullie verhalen! Wedden dat er dan meer mensen reageren?
    Zaterdagavond zien we jullie nog even en dan krijgen we natuurlijk ook jullie adres!

• 15 Februari 2004 - 19:11

Rentia:

Welkom op Hondurese bodem! Volgens mij zijn jullie net geland en ik hoop dat jullie nu onderweg zijn naar El Progreso. Veel plezier en succes!

• 16 Februari 2004 - 16:06

Dennis:

hallo hoe is het daar hier niks veranderd alles ok zit met smart te wachten op de eerste verhalen hoor het wel

• 21 Februari 2004 - 04:07

Tomaz:

hi lieve mensen. Zo nu bijna een week weg en nog steeds draai ik iedere dag the manic street preachers met the Everlasting. Geen tranen meer maar een goed gevoel. Ik ben trots met jullie gewerkt te mogen hebben. San, Daav ik mis jullie, maar we zien elkaar gauw. By the way Daav er is geen mens die jouw hier kan vervangen: Maarten II ligt er nu al uit. San ik heb een kunstje voor je, laat ik zien bij terugkomst op s'lands luchthaven Schiphol.
    Big hug and lots of love.
    Tomaz
    p.s. Daav d'r staat een biertje voor je in de lift.....