Foto's Bruiloft! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu Foto's Bruiloft! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

Foto's Bruiloft!

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

23 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Na 5 maanden gelukkig getrouwd te zijn, vonden we het wel eens tijd worden om de foto's van onze super dag met iedereen te gaan delen.
We hebben 150 foto's geplaatst bij het vorige bericht "Getrouwd!!!". Om ze te zien, klik je in de linkerbalk onder 'recente reisverslagen' op dat reisverslag. Onderaan vind je dan de foto's.
Deze foto's zijn allemaal in een lage resolutie en niet geschikt om te downloaden en/ of af te drukken. Omdat jullie het misschien wel leuk vinden ook wat foto's van ons en jezelf te hebben, hebben we alle foto's, bijna geheel ongecensureerd (dus ja, als je erg dronken was...;) )in hoge resolutie op mijnalbum.nl gezet, vanwaar ze ook te downloaden zijn. Als je deze link volgt:

www.davidensanja.mijnalbums.nl

krijg je de foto's te zien. De site vraagt om een wachtwoord, dat is onze trouwdatum, bestaande uit 6 cijfers (als je er echt niet uit komt mag je ons mailen!).
Omdat het erg erg veel zijn, hebben we de dag in meerdere albums opgedeeld, zodat het makkelijker zoeken is.

Je kunt de foto's helaas alleen 1 voor 1 downloaden. Als je graag veel foto's wil downloaden, kun je ons even mailen, dan krijg je ons wachtwoord en kun je hele albums tegelijk downloaden.

We hopen dat jullie net zo genieten van de foto's als wij hebben gedaan van onze dag, die we zo nog regelmatig kunnen herbeleven.

Natuurlijk hebben we ook nog een heel mooi "echt" fotoalbum laten maken, dat we je graag nog een keer live laten zien.

En dan ten slotte nog eer waar eer toekomt: alle prachtige foto's zijn gemaakt door Danielle Janssen van Daja fotografie (vooral de reportages en overdag foto's) en Ramon van Hoeyen (vooral de behind the scenes en avondfoto's). Ontzettend bedankt!

Veel plezier, David en Sanja

• 05 Januari 2012 - 07:39

David En Sanja:

Hoi David en Sanja,

Wij waren ook verbaasd dat wij zagen dat jullie onze ‘dubbelgangers’ zijn! De naam Sanja hoor je inderdaad niet zo vaak, de combinatie met David ook niet. Nu blijkt dat laatste dus vaker voor te komen dan gedacht =D Bij het maken van de site kwamen we er achter dat het profiel davidensanja al bestond, natuurlijk hebben we toen de foto’s bekeken van jullie reizen en een aantal verslagen hiervan bekeken. Met name jullie reis naar Thailand, Vietnam en Cambodja sprak ons erg aan, vandaar dat we dit jaar ook hoogstwaarschijnlijk die kant op gaan!

Sanja en ik werden verliefd in het laatste jaar van de havo, wij zijn iets korter bij elkaar dan jullie, maar op 10 januari ook alweer zes jaar! Wij werken allebei in de zorg als röntgenlaborante resp. leerling- verpleegkundige en gaan binnenkort samenwonen in een flatje in Heemskerk!
    Sanja is nu 24 en ik 22 jaar (dus we waren er vroeg bij =P).

Net als jullie zijn wij gek op reizen en na een aantal jaar europa verkend te hebben, zijn we nu van plan de rest van de wereld te zien. Vorig jaar zijn we naar Midden Amerika geweest (waar we ook jullie berichtje kregen, maar waar het antwoorden niet lukte) en dit jaar gaan we dus waarschijnlijk richting Azië.

Wij vonden het allebei super leuk om een berichtje van jullie te krijgen en net als jullie zijn we benieuwd naar jullie, dus schroom niet om nog een berichtje achter te laten!

Heel veel geluk samen!

Groetjes,
    David en Sanja (uit Heemskerk)