En dan nu écht....naar huis - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu En dan nu écht....naar huis - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van sanja en david Goddijn-Kort - WaarBenJij.nu

En dan nu écht....naar huis

Door: sanja en david

Blijf op de hoogte en volg sanja en david

15 December 2004 | Mexico, Mexico-stad

Lieve allemaal,

Nou dit is dan echt het allerlaatste berichtje de we schrijven aan de andere kant van de oceaan. De tassen zijn gepakt en er rest on nog slechts enkele uren hier in Mexico city voor we naar het vliegveld moeten.
We hebben heel erg veel zin om iedereen weer te zien en verheugen ons vreselijk op morgen. Aan de andere kant is vandaag, woensdag, nog eigenlijk vooral een dag van weggaan. We laten Proniño, de kinderen, het reizen, het eten, en al het moois dat hier is, nu eindelijk echt helemaal ver achter ons. Het is een vreemd idee om rond te lopen in deze ontzettend mooie en grote stad, en te weten dat we er morgen niet meer zijn, niet meer ff naar het Zocalo kunnen lopen of op de hoek een taco met veel te veel chile kunnen kopen.

Maar gelukkig krijgen we er weer heel veel voor terug. Morgen lopen we weer rond in een van de mooiste steden van Europa, samen met de leukste mensen van de wereld. We zijn er wel een beetje zenuwachtig voor al. In gedachten zijn we al duizend keer terug gekomen, hebben we biertjes gedronken met Dick, Anabel, Herman, Bregje en Lot, hebben we kerst gevierd met onze mamsen en zijn we wezen eten in het nieuwe huis mijn zus, in het nieuwe huis van mijn broer en van Martijn en Emmy, hebben we van het uitzicht genoten in Rentias flatje onder het genot van een glas wijn en hebben we iedereen die we kennen inmiddels op bezoek gehad en voor hen gekookt met de heerlijkste hollandse ingredienten...

Nou, op naar het vliegtuig dus maar, om de dromen werkelijkheid te maken!

TOT STRAKS!!!!

Dikke kus en de knuffel doen we live morgen of over een paar dagen,

San en Daaf

P.s: voor ieders volledige info onze vlucht nrs en tijden:

15 DEC 21.05 Mex city - Madrid IB6402 aankomst 14.35
16 dec 16.20 Madrid - Amsterdam IB3250 aankomst 18.45

• 15 December 2004 - 22:43

Jalada:

Hele goeie reis lieve schatten en tot knuffels op Schiphol!!

• 02 Januari 2005 - 21:51

Daaf.:

komt er nog een berichtje...??

• 09 Maart 2005 - 17:34

Daaf:

san schrijf nog eens wat.....

• 26 April 2006 - 21:19

Jalada:

Waar zijn al jullie foto's en mooie stukjes gebleven? Hebben ze die er écht afgehaald? Wat vreselijk jammer zeg!